سه‌شنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۸

سلام نو

سلام نو .

سلامی نو و گریزی نو از بلاگفا به فضایی تازهتر و البته برای من نوستالژیک ! که من وبلاگ نویسی ام در بلاگ اسپات منو وبلاگ نویس کرد و حتا وبلاگ خوانی من از وبلاگ هایی بود که با پسوند بلاگ اسپات شناخته میشدند . کی ؟ حدود سال 77 یا 78. هنوز فوق لیسانس قبول نشده بودم و تازه اینترنت یه چیز عجیب و غریب و نو آمده ای بود . در دانشگاه علامه برای فوق لیسانس ها هفته ای یکی دو ساعت در نظر گرفته بودند و ما دانشجویان لیسانس بر حسب اتفاق میتونستیم نیم نگاهی داشته باشیم و چه کیفی میداد دیدن صفحه اول سایت یاهو که اونروزا برای ما همه ی اینترنت یعنی یاهو و کمی پیشرفته تر ام اس ان . به هر رو پس از مشخص شدن نا امنی خاص بلاگفا دوباره به اینجا آمدم. احتمالن مدتی غریب خواهم بود ولی کم کم دوستام رو خواهم دید .

برچسب‌ها:

1 نظر:

در ۶:۱۳ بعدازظهر, Anonymous تقریرات گفت...

سلام
خوش آمدی
بعد از فیلتر تقریرات در بلاگفا ما نزدیک به دو ماه است به این جا آمده ایم
لینک شدید
با این توضیحات
وبلاگ تقریرات ، بدون در نظر گرفتن گرایش سیاسی وبلاگ های استان و به جهت اطلاع رسانی خبری وعلمی و... در استان؛ تاکنون اقدام به ثبت آدرس بیش از140 سایت و وبلاگ در گوگل خوان خود کرده است ، البته بعضی از این وبلاگ ها چون فصلی بوده اند ، به روز نمی شوند وبعضی دیر به دیر ، به روز می شوند.
وبلاگ شما هم جزء این لیست است ؛ چنان چه ، شما مطلب تازه ای بنویسید ، بین وبلاگ های به روز شده استان لینک وبلاگ ونام آخرین مطلب شما نمایش داده می شود. هم چنین متن کامل مطلب شما، در اخبار کرمانشاه در قسمت روزانه های کرمانشاه ، برای کاربران ، نمایش داده می شود.
ممکن است ، ما از فعالیت بعضی از وبلاگ های جدید یا قدیم استان اطلاع نداشته باشیم ، لطفاً آدرس آن را برای ما ارسال فرمایید.

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی