شنبه، اسفند ۲۹، ۱۳۸۸

بهار مشک بار آمد

سلام. اگر چه 26 اسفند بیمار بودم اما به ضرب دارو خودم را برای بهار آماده کردم . هرچند در کرمانشاه از یک ماه پیش شکوفه های هلو و سیب و بعد آلبالو در محوطه اداره ما سخاوتمندانه پیراهن عروسی بر تن درختان کرده بودند و جوانه های نورس سبز در نیمه دوم اسفند در لابلای شکوفه ها به تماشای نوعروسان برهنه بر شاخ و برگ نشسته بودند . دیشب به اصفهان رسیدم و امروز که برای عرض شادباش بهاری دنبال کافی نت می گشتم در مسیر بوته هایی دستان بخشنده و مهربان خود را از لابلای نرده های زندان گونه بیرون آورده بودند و دامن دامن گل و مشت مشت عطر به رایگان بر انسان ها و عابران می پاشیدند . با خودم گفتم یادم باشد که در وبلاگ و در قلبم بنویسم که سال 89 اگر نه عطر و رنگ بوته ها را ندارم دست کم بد بو و بد رنگ نباشم . رنگارنگی دروغ را که آفت جامعه ما شده است در خود مراقبت کنم و بوی گند سود جویی و پول پرستی را از خود دور کنم . برای دوستانی که شماره هایشان را داشتم یک اس ام اس فرستادم . دوستانم 8 گروهند که فراخور مدل فکریشان اس ام اس هایی فرستادم . ممنونم از خانم امیری که بهترین اس ام اس را برایم فرستاد و البته بقیه دوستان هم قابل تقدیرند اما این اس ام اس رنگ و بویی مثل شکوفه های گیلاس درخت خانه پدرم را داشت :
گر تو سبزی سبزم
گر تو شادی شادم
من ز شیرینی تو فرهادم
وطنم ایرانم
عید آن روز مبارک بادم
که تو آبادی و من آزادم
نوروز باستانی خجسته و فرخنده بادتان
29 اسفند ساعت 1150 اصفهان

برچسب‌ها:

5 نظر:

در ۱۲:۵۲ قبل‌ازظهر, Anonymous طلوع آبی گفت...

باز عالم و آدم و پوسیده گان خزان و زمستان خندان و شتابان به استقبال بهار میروند تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند و کابوس غم را در زیر خاک مدفون سازند و آنگه سر مست و با وجد و نشاط و با رقص و پایکوبی با ترنم این سرود طرب انگیز نو روز و جشن شگوفه ها را بر گذار می نمایند.
فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به شمااستاد گرامی تبریک میگم همیشه برقرار و موفق باشی.

 
در ۱۰:۲۵ قبل‌ازظهر, Anonymous رامشی گفت...

با سلام وخسته نباشید
عید را به شما وخانواده محترمتان تبریک می گویم

 
در ۸:۵۳ بعدازظهر, Blogger mardomak گفت...

سلام فرهاد عزیز
خوش بگذره اصفهان

 
در ۱۲:۲۸ قبل‌ازظهر, Anonymous honya گفت...

سلام استاد گرامی عید بر شما وخانواده محترم مبارک باد [گل]

امیدوارم سالی سرشار از سلامتی و موفقیت را پیش رو داشته باشید .

 
در ۱۱:۵۷ قبل‌ازظهر, Anonymous تاراج گفت...

سال نو مبارك .

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی