شنبه، اردیبهشت ۱۱، ۱۳۸۹

فرمانده من

حسین علایی با اشاره به اظهارات توهین آمیز وزیر امور خارجه امارات در رابطه با جزایر سه گانه کشورمان پیشنهاد داد دولت این جزایر را به مناطق اقتصادی، تفریحی و تجاری تبدیل کرده و سه شهر فردوسی، حافظ و سعدی را در آنها احداث کند. اهم سخنان این فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از فرماندهان دوران دفاع مقدس در گفت و گو با ایرنا عبارت است از: براساس اسناد تاریخی مورد تایید مجامع بین المللی جزایر سه گانه تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی متعلق به ایران بوده و هیچ شک و شبهه ای در آن وجود ندارد.

برچسب‌ها: ,

8 نظر:

در ۱:۲۵ بعدازظهر, Anonymous طلوع آبی گفت...

و چون گل آدم خلق شد و روح الهی دمیده شد ، اول شایستگی آدمیت او ، علم آدم الاسماء کلها ، تعلیم اسماء الهی بود . اول معلم انسانیت انسان ذات حق بود که اسماء حسنی خود را به انسان آموخت و از آن پس مقام تعلیم را به فرزندان آدم به وراثت نهاد و انبیاء الهی برای تعلیم و تربیت انسان از جان مایه نهادند .
آنکس که شایسته ترین است منتخب الهی برای تعلیم و تربیت انسان است ، و چه کسی شایسته تر از استادی که خود می سوزد تا بارور کند ضمیر خام جوانی که قدم در راه آموختن و دانایی نهاده است ؟استاد ارجمند فرا رسیدن روز معلم را برشما و تمامی معلمان و استادان دلسوز تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق باشید.

 
در ۱۲:۰۶ بعدازظهر, Anonymous ارشادی گفت...

Iسلام استاد چه خوب که بازم نوشتید
استاد مطالبی تو وبم زدم درمورد نویز پیشگویی یک فیلیپینی در مورد جنگی در خاور میانه وکندی اینترنت در ایران لطفن ببینید اگه میشه نظر هم بدیدممنون میشم

 
در ۱۲:۵۱ بعدازظهر, Anonymous ارشادی گفت...

hسلام عطر نرگس رقص باد

نغمه ی شوق پرستوهای شاد

خلوت گرم پرستوهای مست

میدرخشد روز گرم یاد

استاد روزت مبارکباد

 
در ۱:۳۳ بعدازظهر, Anonymous فریده الفتی گفت...

سلام استاد به روزم

 
در ۱:۰۷ بعدازظهر, Anonymous طاهره عزیزی گفت...

سلام استاد خسته نباشید . وبلاگتون بسیار آموزنده و زیباست انشاءاله همیشه تندرست و سلامت باشید . اگر لطف کنید و به وبلاگ بنده هم سری بزنید خوشحال می شوم . (طاهره عزیزی دانشجوی پودمان پنجم هستم . آدرس وبلاگ .comtazizi.blogfa

 
در ۸:۰۴ قبل‌ازظهر, Anonymous شهرام گفت...

سلام استاد ممنون از وب پر محتواتون گزارش مربوط به بازديدچاپخانه را زدم تو وبلاگم.
shahramkazemi.blogfa.com

 
در ۱۲:۱۹ بعدازظهر, Anonymous مهدي ميرزايي گفت...

سلام استاد ممنون ميشم اگه سري به وبلاگ من بزنيد
mehdi3343.blogfa.com

 
در ۱۰:۴۷ قبل‌ازظهر, Anonymous مهدي ميرزايي گفت...

سلام استاد گزارش بازديددوم را زدم تو وبلاگم
mehdi3343.blogfa,com

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی