پنجشنبه، شهریور ۰۴، ۱۳۸۹

يك پايان ، يك آغاز

سلام . روز سه شنبه آخرين كلاس من با بچه هاي كارداني روابط عمومي پايان يافت . هر چه ميتوانستم و ميدانستم و لازم بود گفتم . طي چند ترمي كه با آنها كلاس داشتم كوشيدم شرافتمندانه چيزي كم نگذارم . هر چه توان داشتم سر كلاس بردم تا آنها بيشتر بدانند . هر فرصتي براي ديدن و خواندن و شنيدن و آموختن و توانمند شدنشان براي حركتي شتابان تر به سوي كاميابي غنيمت دانستم . شايد بعضي از آنها در اين راه به مرارت افتادند و عده اي به گمان خود مرا فريفتند و از انجام تكاليفشان شانه خالي كردند و ... اما من خالصانه كوشيدم . از وقت و زمان زندگي شخصي و خانوادگيم زدم تا مسووليت انساني و اجتماعيم به عنوان معلم را پاس بدارم . امروز كه به پشت سرم نگاه ميكنم ميبينم كه ميزان مطالعه و مشاهده ايشان را افزودم . فيلم ديدند . با توانمندي هاي اينترنت براي استفاده يا توليد محتوا آشنا شدند و .... . خدا را شكر.

برچسب‌ها:

13 نظر:

در ۹:۵۸ قبل‌ازظهر, Anonymous يسنا گفت...

اي صميمي اي دوست
گاه و بيگاه لب پنجره خاطره ام مي آيي
اي قديمي/ اي خوب
تو مرا ياد كني يا نكني
من بيادت هستم

 
در ۱۰:۰۲ قبل‌ازظهر, Anonymous يسنا گفت...

سلام استاد خسته نباشيد من از شما صميمانه و خالصانه تشكر ميكنم از اينكه اين چندپودمان براي ما زحمت كشيديد و استاد /بزرگ و راهنماي ما در تمام مراحل بوديد بازم ممنون و متشكر

 
در ۱۲:۰۲ بعدازظهر, Anonymous آریانا گفت...

عارفان علم عاشق می شوند بهترين مردم معلم می شوند عشق با دانش ممتم می شودهر که عاشق شد معلم می شود....
همواره درپناه حق باشید

 
در ۲:۲۱ بعدازظهر, Anonymous . . . گفت...

با سلام و خسته نباشید ؛ استاد لطف بفرمائید وبلاگ من رو مشاهده کنید . با سپاس
http://sodabenikokar61.blogfa.com

 
در ۳:۰۷ بعدازظهر, Anonymous شب نويس گفت...

بدترين و خطرناکترين کلمات اينست: «همه اين جورند».
تولستوی

 
در ۶:۲۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

سلام استاد عزيزم اميدوارم كه خوب باشين.شما يه استاد
نمونه ايد .ممنون از همه زحمتهايي كه برامون كشيدين.
بهتون افتخار ميكنيم.

 
در ۴:۰۰ بعدازظهر, Anonymous محدثه گفت...

شب ساعت ابری مرا داد به تو
افتاد نگاه خسته ی باد به تو
باران زد و خیس شد تن خاطره ها
باران زد و باز یادم افتاد به تو .

سلام استاد

خیلی دلم براتون تنگ شده

به امید دیدار

 
در ۲:۲۱ قبل‌ازظهر, Anonymous هونیا گفت...

سلام استاد واقعا خسته نباشید به شخصهمی تونم بگم که تا اونجایی که من شنیدم همه دانشجوها شما روهمراه با شخصیت شما و کلاس ها وصحبت های شما رو خیلی دوست داشتند من هم مثل بقیه استاددددددددددددددددددددد وهمیشه از شما به خوبی یاد می کنند حیف فرصتی وبرای قدردانی و خداحافظی از شما واستاد بسامی پیش نیامد امیدوارم همیشه موفق وموید باشید

استاد متشکریم

 
در ۷:۳۵ بعدازظهر, Anonymous زنگنه نیا گفت...

سلام استاد واقعا با اخلاق و رفتار خوبتون جایی برای صحبت نگذاشتید چه خوب بود که یه ترم دیگه هم سر کلاس مینشستیم پای صحبت های استادی دلسوز برادری مهربان اما حیف و صد حیف ...

 
در ۱۰:۴۲ قبل‌ازظهر, Anonymous آریانا گفت...

همزمان با گسترش دایره دانش ما، تاریکی‌ای که این دایره را احاطه می‌کند نیز گسترده می‌شود.(انیشتن)
ولی دیگه هراسی نیست،مسیر راه روشن شده.....
بابت اینهمه نور متشکریم.....

 
در ۱:۲۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

سلام استاد براي هميشه زمانها بشما افتخار مي كنم

 
در ۱۲:۵۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

سلام بر استادعزیزم
از اینکه دم از رفتن میزنید بسیار آزرده شدم اما به کجا چنین شتابان .....این نیز بگذرد ..و بچه های این دانشگاه و دانشگاههای دیگر با شما خیلی کار دارند
از چرخ به هرگونه همی دار امید
وز گردش روزگار می لرز چو بید
گفتی که پس سیاه رنگی نبود
پس موی سیاه من چراگشت سپید
yousef ansari

 
در ۹:۲۶ قبل‌ازظهر, Anonymous شهرام كاظمي گفت...

سلام استاد اينو دارم جدي و بدون تعارف ميگم من از شما خيلي چيزها ياد گرفتم چگونه ديدن،چگونه شنيدن،چگونه انديشيدن و چگونه زيستن را اميدوارم در مقاطع بالاتر افتخار شاگردي شمارو باز پيدا كنم براتون از صميم قلب آرزوي سلامتي و توفيق روز افزون را دارم هيچوقت فراموشتون نميكنم

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی