یکشنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۸۹

عيد ؟

عيد مي آيد تا بر شما فرخنده گردد . فرخنده شماييد.

برچسب‌ها:

3 نظر:

در ۹:۴۲ قبل‌ازظهر, Anonymous محدثه گفت...

هر لحظه دعا کردم تا اینکه تو بر گردی

یک عمر فدا کردم تا اینکه تو بر گردی

با یاد تو برم سر،در اوج پریشانی

خواهش ز خدا کردم تا اینکه تو بر گردی

تنها شدم و خود را در وادی هجران ها

از هر که جدا کردم تا اینکه تو بر گردی

آن لحظه ی اخر را دیدی که چه قسم دادی

من نیز وفا کردم تا اینکه تو بر گردی

می رفتی و نشنیدی پشت سرت اما من

صد بار صدا کردم تا اینکه تو بر گردی

سلام استاد

صبح بخیر

منتظر شما در دانشگاه هستم

 
در ۱۰:۴۴ قبل‌ازظهر, Anonymous afshar گفت...

سلام استاد :درارتباط با عيد فطر كه معني بريدن را
مينماياند 0 پس بايد بريد از هر پليدي وناپاكي وكري و
كوري 0000
و ورنگين كمان پاداش كسانيست كه تا آخرين لحظه زير باران
ميمانند.اميدوارم موفق باشيد وهميشه باراني000

 
در ۱۱:۰۸ قبل‌ازظهر, Anonymous آریانا گفت...

و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت …
بیاییم گناه نکنیم تاهمیشه مان عید باشد.

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی