شنبه، شهریور ۲۷، ۱۳۸۹

نتيجه آزمون پايان ترم

لیست نمرات درس اصول تکنولوژی های ارتباطی
دانشجو نمره نهایی
احمدی عبدالله 5/18
احمدی هانیه 17
امیری الهه 5/18
بنی اردلانی آذر /18
جمشیدی اکرم 17
حیدریان سعید 18
رفیعی متین مژگان 19
روشنی فر سوسن 18
زنگنه فرد زهرا 5/18
سنجابی مهدی 5/18
شهسواری مهدی 19
صفری رضا 12
طهماسبی مرضیه 5/17
عثمانی عنایت 14
عزیزی طاهره 10
کاظمی شهرام 18
لشینی مریم 5/16
محبی نسرین 18
مرادی علی اصغر 17
معمر ایرج 5/17
نادری سارا 17
نصیری افشار عفت 5/18
وفایی علیرضا 5/17
میرزایی مهدی 19
حجتی پور فرزانه 5/18
یاری علی 13
صمدی ناصر 6
احمدی هوشنگ 5/16
الوندی مریم 5/18
برنجیان حسنا 5/18
بیگی محمد 5/18
تاهنده فریدون 5/17
حاصلی رزیتا 19
حیدری ایرج 17
رامشی محمد 5/17
رباعی سعید 5/18
زریری کیومرث 19
زنگنه نیا نوشین 18
شامحمدی سونیا 5/18
فیلی مهسا 5/18
کولانی حمیدرضا 15
مرادی سیروس 5/17
ملکی مریم 5/17
نوری عذرا
نیکوکار سودابه 5/17
سیاه کمری زهرا 5/16
جعفری مهین 75/14
پارسه عایشه 15
عزیزی هیبت 12
کرمی زند شهره 18
دانشجویانی که به نمره عملی خود اعتراض دارند می توانند به صورت مکتوب و مستند(ذکر دلیل اعتراض) برگه اعتراض خود را تا آخر وقت اداری روز دوشنبه 29/6/89به سرکار خانم فرحی یا سرکار خانم اللهیاری ارایه نمایند

برچسب‌ها:

12 نظر:

در ۹:۱۶ قبل‌ازظهر, Anonymous afshar گفت...

سلام استاد ابوالفتحي
از لطف وزحمات شمابينهايت تشكرميكنم0 وموفقيت شما رادر
تمام مراحل زندگي از خداوند مسئلت دارم*

 
در ۱۱:۳۹ قبل‌ازظهر, Anonymous مژگان رفیعی متین گفت...

سلام استاد.
با آرزوی سلامتی برای شما امیدوارم که مجدد در خدمت شما باشیم.
از زحمات و لطفی که در طول این چند ترم برای ما دانشجویان متحمل شدید متشکرم.

 
در ۱۱:۴۱ قبل‌ازظهر, Anonymous طاهره عزيزي گفت...

سلام استاد ضمن عرض خسته نباشيد طاهره عزيزي هستم من نمره عملي ام را تحويل دادم ولي شما نمره را وارد نكرده ايد

 
در ۸:۴۷ بعدازظهر, Anonymous احسان گفت...

سلام آقای ابوالفتحی.بیست گرفتن ازشما کارخیلی سختیه اما برا من روزگاری اتفاق افتاد..
با(باوقاردربرابرمرگ)به روزم.ممنون

 
در ۱۱:۳۸ قبل‌ازظهر, Anonymous رامشی گفت...

با عرض خسته نباشید امیدوارم همیشه موفق باشید و دانشجویان از تجارب و علوم شما استفاده کنند

 
در ۱۰:۳۱ قبل‌ازظهر, Anonymous منیر پشمی گفت...

سسلام آقای ابوالفتحی. بله شما را یادم هست و چندباری هم از طریق لینکهای وبلاگ زینب به شما سر زده ام.من هم خوبم و دارم زندگی می کنم! موفق باشید. می بینم که استاد هم شده اید، دکترای ارتباطات؟دانشگاه علامه احتمالا یا نه کرمانشاه؟

 
در ۷:۴۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

سلام استاد خوبین؟امیدوارم که همیشه خوب باشین.باور کنین هرچی از خوبیاتون بگیم کم گفتیم.ممنون از همه زحمت هایی که برامون کشیدین.همیشه به یادتون هستیم.از طرف همه بچه های روابط عمومی براتون ارزوی موفقیت میکنم.

 
در ۱۰:۴۰ قبل‌ازظهر, Anonymous آریانا گفت...

روزنه هاي روشني كه در ذهنم باز كردي همواره به دنبال نور ميگردند...
همراه با یک بغل گل.......

 
در ۷:۵۳ بعدازظهر, Anonymous مهدي ميرزايي گفت...

سلام استادگرامي:اميدوارم كه حالتون خوب باشه ودرسلامت كامل وهميشه در زندگي موفق باشيد.خواستم ازتون تشكر كنم وهمچنين خسته نباشيد بابت اين سه پودماني كه در خدمتتون بوديم وزحماتي كه در طي اين يكسال به شما داديم.به اميد ديدار.

 
در ۱۱:۵۵ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

سلام استاد ممنون از زحمات شما
مهدی شهسواری

 
در ۲:۵۹ بعدازظهر, Anonymous عبدالله احمدی گفت...

سلام استاد من بعد از امتحانات یه مسافرت به همراه خانواده ام رفتم شمال کشورو قم وجمکران باور کنید بدون هیچ ریاخدمتتان بگم برای سلامتی شما و خانواده محترمتان دعا کردم امیدوارم که همیشه در کنار خانواده محترمتان موفق و پیروز باشید ما دانشجویان علمی کاربردی خیلی درسها خوب و آموزنده یادگرفتیم انشاءالله در سایه خداوندمتعال همیشه سربلند و خوشحال باشید راستی بابت نمراتی که زحمت کشیدی روی وبلاگتان زدید ممنونم * باتشکر وقدردانی از زحمات شما

 
در ۱:۴۳ بعدازظهر, Anonymous س.معمر گفت...

درود بر شما
الان کردستان هستم..تو مریوان..خ.استم احوالی از شما بگیرم..محبت های شما را فراموش نمی کنم..

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی